Karperkoppel Wedstrijd Junior-Senior 2016

Zondag, 29 mei 2016

De jaarlijkse karperkoppel wedstrijd junior-senior is weer een geslaagd evenement geweest.
Deze wedstrijd was van 27-05-2016 (18.00 uur) t/m 28-05-2016 (10.00 uur).
Nadat iedereen geloot had en de tenten werden opgezet kregen de deelnemers een lekker broodje frikandel of kroket.
Nu kon iedereen de nacht in gaan wat toch altijd spannend blijft.
Naast het leren over het vissen op karper werd er ook fanatiek gestreden om de leuke prijzen.
Er werden 6 mooie karpers gevangen waarvan 4 door het duo Rens en Rico.
Het duo Sjoerd en Fred wisten 2 mooie spiegelkarpers te vangen waardoor de jeugd toch kon zien hoe je verantwoord met deze vissen om kan gaan. Iedereen bedankt (sponsoren,deelnemers en bestuur) voor deze leuke wedstrijd en tot volgend jaar!