Vislessen op school leveren jeugdleden op

Zaterdag, 16 juli 2016

Fred Guldenaar, vismeester Hengelsport vereniging Ons Genoegen Gemert,

verzorgd jaarlijks, met gemotiveerde vrijwilligers, leden van Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert, zo'n 10 vislessen op basisscholen in de regio Gemert.
Fred, in bezit van een VOG-verklaring, is een door Sportvisserij Nederland gediplomeerd Vismeester.
Enige tijd geleden heeft er een interview met Fred plaatsgevonden, afgenomen door Sportvisserij Zuid-West Nederland.
Klik voor het gepubliceerde artikel in het Visblad op onderstaande link.

Bestuur HSV Ons Genoegen Gemert bedankt Fred en alle vrijwilligers voor de jaarlijkse inspanning om dit evenement jaarlijks tot een succes te maken.