Visstropers gesignaleerd

Maandag, 25 juli 2016

Bestuur HSV Ons Genoegen Gemert roept haar leden en bezoekers op, voor een wakend oog.

Recentelijk zijn er visstropers (2 personen) door een bestuurslid gesignaleerd aan de Gemertse visvijver.
Zij hadden zo'n 15 "vislijnen" voorzien van dood aas, vastgezet aan grondpennen (haringen) uitgezet.

Zij waren op de 2 gesignaleerde momenten aanwezig met een Blauwe Volkswagenbus, met het kenteken:

32 - VG - ....

Soortgelijk voertuig zoals onderstaande afbeelding:

Stroperij en illegale visserij is bij de wet verboden!!

Bestuur HSV Ons Genoegen roept mn. haar leden massaal op, om niet te twijfelen en dit soort onregelmatigheden direct te melden bij:

Meldpunt visstroperij en illegale visserij (NVWA)
0900 0388