Roofviscursus 2016

Zondag, 20 november 2016

Geslaagde cursus ondanks herfstweer

Zondagochtend 20 november is voor  jeugdleden de roofviscursus gehouden.Ondanks het stormachtige weer, gelukkig was het wel droog, was het een zeer geslaagde ochtend. Er werden in totaal 3 snoeken gevangen. De cursisten en enkele aanwezige seniorleden konden hierdoor o.a. de kieuwgreep uitproberen. Dankzij de medewerking van een enthousiast groepje vrijwilligers die de cursus verzorgden kunnen we terugkijken op een geslaagde activiteit. Ook dank aan de sponsoren voor het beschikbaar stellen van een aantal roofvisartikelen voor de deelnemende jeugdleden. Foto's zijn te bekijken op de website.