Het lidmaatschap wordt beëindigd, als....

Zondag, 19 februari 2017

Jaarlijkse inkomstenderving van € 4000,00 - € 5000,00 is niet meer acceptabel voor de instandhouding van HSV Ons Genoegen Gemert.

Oorzaak:

HSV Ons Genoegen doet jaarlijks een complete voorfinanciering van het gehele ledenbestand, zo’n 600 leden. “Leden” halen simpelweg hun (Jeugd)Vispas niet op, en/of zeggen niet tijdig (voor 01 oktober) hun lidmaatschap op.

Contributie verhoging voorkomen:

Om contributieverhogingen tav. bovenstaande te voorkomen zijn we genoodzaakt om de betalingsvoorwaarden per direct te wijzigen.
Vanaf seizoen zijn er nog maar 2 mogelijkheden om lid te zijn/blijven van HSV Ons Genoegen Gemert, tw.:
-(Jeugd)Vispas        --> Alléén bij automatische incasso
-Vijverpas                 --> Contante betaling en/of automatische incasso

Dit betekend dat “leden” met een (Jeugd)Vispas, die géén machtiging tot eenmalige jaarlijkse incasso afgeven voor 01 oktober 2017, per 01 oktober 2017 uitgeschreven worden als lid van HSV Ons Genoegen Gemert.
Vanaf 01 januari 2018 bent u dan géén lid meer en ligt er géén (Jeugd)Vispas meer klaar.

LET OP!!
Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert is absoluut niet uniek m.b.t.. invoering van automatische incasso. Bij alle Gemertse verenigingen kun je alléén maar lid worden door afgifte machtiging automatische incasso.

Formulieren voor machtiging automatische incasso zijn te verkrijgen bij Chris Bisschops hengelsportzaak, Pandelaar 13 te Gemert, of te downloaden via de website: www.hsvonsgenoegengemert.nl bij vergunningen of klik hier

Tip: Vergeet u betaalpas voor het rekeningnummer niet mee te nemen bij bezoek aan Chris Bisschops hengelsportzaak!

Met vriendelijke groet,
Bestuur HSV Ons Genoegen Gemert