Wijziging verkooppunt Vispassen-Vijverpassen

Maandag, 16 oktober 2017

Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert krijgt verkooppunt in clubgebouw D'n Opsteker.

In goed overleg met Chris Bisschops, hengelsport en dierenspeciaalzaak, gelegen aan de Pandelaar te Gemert wordt het verkooppunt met ingang van seizoen 2018 verplaatst naar het clubgebouw van Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert, gelegen aan de Bisonstraat 77 te Gemert.

Dit betekend dat het verkooppunt bij Chris Bisschops, tav. visvergunningen/documenten hierdoor vanaf heden komt te vervallen.
Alléén voor dag vergunningen kunt u nog terecht bij Chris Bisschops.

In het clubgebouw op "elke" donderdagavond (19:00uur - 22:00uur), op wedstrijddagen (zie wedstrijden en activiteitenprogramma) en avonden van bestuursvergadering (zie agenda) kunt u terecht voor:
  • Informatie mbt. hengelsport (Cursussen - jeugdzaken - soorten vergunningen, etc.,etc.)
  • Vispassen (senior en Jeugd)
  • Vijver vergunningen
  • Dag vergunningen
De jaarlijkse uitgifte datums van Vispassen wordt zo spoedig mogelijk vermeldt aan de publicatieborden en via de website van HSV Ons Genoegen Gemert.

www.hsvonsgenoegengemert.nl