Inschrijven karperkoppel

Foutmelding

Karper koppel Junior/Senior:

Zaterdag 26 mei 2018 / zondag 27 mei 2018 Karperkoppel wedstrijd Senior/Junior

Beste jeugdleden van HSV Ons Genoegen. Ook dit jaar (26 op 27 mei) organiseren wij vanuit de karper commissie het jaarlijkse junior senior nachtje. Ben jij altijd al benieuwd geweest naar wat karpervissen in de nacht inhoudt, dan is dit jouw ultieme kans om een nachtje mee te vissen. Van zaterdag 17:00 uur tot zondag 11:00 kan je een echte karper belevenis aangaan.

Voorwaarden om mee te doen: je bent lid van HSV Ons Genoegen Gemert. Ken je geen senior lid met wie je wilt vissen dan zullen wij jou koppelen aan een ervaren karpervisser vanuit de vereniging.

We hebben plaats voor 6 koppels. Vol = vol. De toewijzing zal plaatsvinden op volgorde van inschrijving.

Inschrijven voor eigen leden kan tot en met maandag 30 april. Daarna gooien we de inschrijving open voor junior leden van de omringende verenigingen.

Na jouw inschrijving zullen we contact opnemen om alles door te nemen.

Voor meer vragen kun je terecht bij Rico van Asten of Frank Wijnands.
Hopelijk tot dan!
Groetjes de karper commissie

(zie voor contactgegevens op website onder kopje: Karper/Karpercommissie)

LET OP!! Inschrijven mogelijk tot: Zondag 20 mei 2018