Automatische incasso

Kies u ook voor betaalgemak en meer voordeel? Geef de HSV Ons Genoegen een incassomachtiging! Klik hier

Er zijn nog steeds leden die kiezen voor toezending van een acceptgirokaart voor de betaling van de contributie. Iedere keer moet u dan zélf – en op tijd, actie ondernemen om de verschuldigde contributie te voldoen. Bovendien zijn de kosten hiervan aanzienlijk hoger voor uw vereniging.
Dit kan veel gemakkelijker en voordeliger door ons te machtigen om de contributie automatisch van uw rekening af te schrijven. Deze betaalwijze biedt u én HSV Ons Genoegen voordelen. Hieronder zetten wij de voordelen voor u op een rij.

Voor uw en ons gemak

• U heeft geen omkijken meer naar uw betaling (bij voldoende saldo op uw rekening);
  • Uw betaling is altijd op tijd;
  • Uw betaling wordt sneller verwerkt;
  • U Vispas is gegarandeerd voor 1 januari beschikbaar;

Niet eens met de afschrijving?

U blijft uiteraard eigen baas over uw geld. Want u heeft altijd de mogelijkheid en het recht om, zonder opgaaf van reden, een betaling ongedaan te maken. Ook kunt u de machtiging op elk willekeurig moment stopzetten. Eén telefoontje of e-mail berichtje is voldoende. Daarom is automatisch betalen veilig en gemakkelijk.

Belangrijk

Kiest u voor automatische incasso dan wordt deze in oktober/november voor het volgende kalenderjaar gedaan.

Lukt het niet direct om uw contributie te incasseren dan wordt na enkele pogingen uw betalingswijze omgezet naar contant, u ontvangt geen betalingsherinnering.

Bij beëindiging van het lidmaatschap door u, of statutair door het niet kunnen- of hebben voldaan van de contributieverplichting vervalt het lidmaatschap en daarmee ook gelijk de machtiging voor automatische incasso.

Vul deze machtiging in en onderteken deze vandaag nog in en stuur hem op. Een postzegel is niet nodig, die neemt HSV Ons Genoegen voor haar rekening.