Visdocumenten

Lid worden van de mooiste vereniging van Gemert

Bij Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het  lidmaatschapsbewijs van HSV Ons Genoegen. Hiermee krijg je niet alleen toegang tot een prachtig aanbod aan viswater in en rond Gemert én zo'n 80% van ál het viswater in heel Nederland, maar word je ook lid van de leukste en actiefste vereniging in Gemert.

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct (en per mail) een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas inclusief de lijsten van viswateren worden je automatisch binnen drie weken  per post opgestuurd.
De viswaterlijsten worden als service toegestuurd door HSV Ons Genoegen, de definitieve VISpas ontvang je later rechtstreeks van Sportvisserij Nederland die ze produceert.

Uiteraard kun je ook bij één van onze verkooppunteninschrijven en de documenten meenemen.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van prijzen.

Jeugd Vijverpas

Met deze jeugdvergunning mag je alléén op ons verenigingswater, de visvijver De Dribbelei vissen met één hengel. De Jeugd Vijverpas is voor kinderen die op 1 januari jonger zijn dan 14 jaar en kost € 12,50. Automatische incasso is hiervoor niet mogelijk.

Automatische incasso

Let op: betaal je je contributie per automatische incasso.
Klik hier voor meer informatie. Jeugdleden zijn op 1 januari jonger dan 14 jaar).

Ben je lid in het lopende kalenderjaar, dan wordt de contributie oktober/november geïncasseerd van je rekening.