Jeugdwedstrijden 2016 starten Zondag 10 april a.s.

Zondag, 3 april 2016

Speciaal voor de jeugdleden hebben we weer een uitdagend wedstrijdprogramma opgesteld.

Zondag 10 April start de nieuwe jeugdcompetitie van het Koningsvissen junioren. Wil je deelnemen zorg dan dat je om 8.00 uur aanwezig bent bij het Clubgebouw D'n Opsteker voor de loting van de visplaatsen. De wedstrijd begint om 9.00 uur en we vissen tot 12.00 uur. Aansluitend prijsuitreiking, iedereen heeft prijs.
Als jeugdcommissie zijn we al druk bezig geweest met de voorbereidingen voor het visseizoen 2016.

Als jeugdlid van onze vereniging  mag je aan alle wedstrijden van HSV Ons Genoegen deelnemen, uitgezonderd de koningsviswedstrijden van de senioren.  Wanneer ben je lid? Dat ben je automatisch als je een (jeugd)vispas of vijververgunning hebt van onze vereniging die geldig is in 2016. Er zijn dus geen extra kosten om deel te mogen nemen aan de jeugdwedstrijden of jeugdactiviteiten. Wie mag er deelnemen? Was je 1 januari 2016 nog geen 16 jaar dan mag je dit seizoen nog bij de junioren  vissen.
Waar kan ik een (jeugd)vispas of vijververgunning kopen? Deze is te koop bij dierenspeciaalzaak Chris Bisschops, de Pandelaar te Gemert.
Voor degene die willen leren vissen is er bij voldoende deelname een basiscursus ingepland voor 1 mei 2016. Als je iemand kent,een vriendje/vriendinnetje, neef/nicht of klasgenoot, die graag wil leren vissen, laat ze dan ook een Jeugdvispas of vijverpas kopen bij dierenspeciaalzaak Chris Bisschops We hopen op een grote deelname en een sportieve strijd. Maar het belangrijkste is een leuke en leerzame visdag.
Heb je nog vragen neem dan contact op met de jeugdbegeleiders via mail jeugd.hsvonsgenoegengemert@gmail.com
of bel even met Jan van Wanrooij  06-20972905