Ophalen Vispas kan nog tot 15 juni 2015

Dinsdag, 12 mei 2015

Vispas voor seizoen 2015 kunnen nog tot 15 juni as. opgehaald worden.

130 leden hebben de Vispassen 2015 nog niet opgehaald.
Deze zijn al betaald door HSV Ons Genoegen Gemert.
Als deze Vispassen niet opgehaald worden heeft de vereniging een kostenpost van meer dan €4000,00

Leden die ook al lid waren in 2014, kunnen hun (Jeugd)Vispas voor het seizoen 2015 nog tot 15 juni 2015 ophalen bij Chris Bisschops, Hengelsport-, en dierenspeciaalzaak te Gemert. Na deze datum moeten de niet opgehaalde Vispassen retour gestuurd worden naar Sportvisserij Nederland. Wenst u na deze datum uw Vispas nog te ontvangen, dan zijn we helaas genoodzaakt om de aan ons doorberekende extra kosten van Eur.10,00 aan de sportvisser door te berekenen.

Kortom: Haal uw Vispas 2015 svp zo spoedig mogelijk op.