Parkeerverbod Dribbeleiheidseweg

Zaterdag, 19 december 2015

Parkeerverbod Dribbelheidseweg te Gemert, parkeren mag niet meer.

Op verzoek van bewoners stelt het gemeentebestuur een parkeerverbod in. De buurt heeft aan de bel getrokken, omdat brandweer- en vuilnisauto's niet meer bij de huizen kunnen komen, als in de berm auto's geparkeerd staan. Vooral bezoekers van visvijver De Dribbelei parkeren hun voertuig aan de Dribbelheidseweg. Hengelsportvereniging Ons Genoegen zal van het besluit op de hoogte worden gebracht.

Bron: Gemerts Nieuwsblad
Oproep leden:
Geef uw mening middels onderstaande link over de parkeergelegenheid: Bisonstraat 77 te Gemert (parkeerplaats gelegen aan clubgebouw)