Vispas of Vijververgunning

Zaterdag, 5 maart 2016

Op de Gemertse visvijver De Dribbelei te Gemert mag door leden gevist worden die in het bezit zijn van een Vispas of vijververgunning.

Vergunningsvormen Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert:
- Vispas senioren
- Vispas senioren 65+
- Vispas junioren
- Vijververgunning senioren
- Vijververgunning junioren

Een combinatie vis toestemmingen is niet mogelijk.
Men heeft een Vispas of vijververgunning.
Met de vijververgunning mag ALLEEN gevist worden op de Gemertse visvijver De Dribbelei.

Voorbeeld:
Een lid is in het bezit van een landelijke Vispas. Hij/zij vist alleen op de Gemertse visvijver.
Een vijververgunning van HSV Ons Genoegen Gemert zou dan voldoende zijn.

Voor het nieuwe visseizoen kan hij/zij in het bezit komen van een vijververgunning indien de landelijke Vispas voor 01 oktober van het lopende visseizoen, schriftelijk wordt opgezegd bij de ledenadministratie van HSV Ons Genoegen Gemert.

Opzeggen kan via het opzeggingsformulier op de website, onder: Vergunningen/opzeggen lidmaatschap.

LET OP!!!
De vijververgunning dient u zelf aan te vragen bij Hengelsport-, dierenspeciaalzaak Chris Bisschops te Gemert
Zie voor adresgegevens op de website onder de kop: Vergunningen/verkooppunten