Ledendatabase sluit op woensdag 02 oktober 2024

Donderdag, 19 september 2024

Sportvisserij Nederland start met voorbereidingen Vispas 2025. Mutaties mogelijk tot woensdag 02 oktober 2024!

Onderstaande wijzigingen kunnen tot woensdag 02 oktober 2024 nog ingevoerd worden zodat Vispas 2025 tijdig wordt ontvangen, en dat u deze voor het nieuwe jaar in bezit kunt hebben.
Mutaties kunnen alleen schriftelijk worden doorgegeven via de website en/of dmv. een e-mail te versturen naar de ledenadministratie van Sportvisserij Nederland.

Sinds 01 oktober 2022 zijn wij HSV Ons Genoegen Gemert gebruik gaan maken van de ledenservice van Sportvisserij Nederland (SVN).

Gezien de ledenservice bij SVN ligt wil ik u vriendelijk verzoeken om SVN in kennis te stellen van royement en mutaties lidmaatschap, dit per e-mail of te bellen.

Voor contactgegevens zie onderstaande gegevens.
E-mail: ledenadministratie@vispas.nl
Telefoon: 0900-2025358

Dat wij over zijn gegaan op de ledenservice is ook terug te lezen op onze website, zie onderstaande link.
/actueel/49707/wijzigingen-vispas-vanaf-2023.html