Meevistoestemming

LET OP!!! Niet geldig op verenigingswater De Dribbelei, Bisonstraat 77 Gemert

MeeVIStoestemming

Neem iemand mee vissen!

Klik hier om direct een gratis MeeVIStoestemming aan te vragen.

De Meevistoestemming is een schriftelijke toestemming voor één persoon om één dag gratis mee te mogen vissen met een VISpashouder in een landelijk ingebracht water in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren. VISpashouders kunnen dus familie, vrienden of kennissen die geïnteresseerd zijn gratis een dag meenemen om kennis te maken met het vissen. De beste ambassadeur voor de sportvisserij ben jij!

Daarmee verlaagt het de drempel voor mensen die het vissen een keer willen proberen. Zij hoeven niet meteen een VISpas aan te schaffen en lid te worden van een vereniging.

De Meevistoestemming is alleen geldig als gevist wordt samen met de VISpashouder, onder dezelfde voorwaarden, behalve dat de door de introducé gevangen vis moet worden teruggezet. De Meevistoestemming is alleen overdag geldig (1 uur voor zonsopkomst tot 2 uur na zonsondergang) en voor maximaal 2 hengels.

Klik hier om direct een MeeVIStoestemming te bestellen. Let op: bestel alleen als je zeker weet met wie en welke dag je samen gaat vissen. Je kunt maximaal drie keer bestellen en alleen met 3 verschillende mensen. MeeVIStoestemmingen die eenmaal zijn aangemaakt zijn niet inwisselbaar!