Meevistoestemming

Foutmelding

Doel van meevistoestemming:

- Laat jeugd op zo'n vroegst mogelijke leeftijd kennis maken met het vissen en hen hierdoor te enthousiasmeren voor deze geweldige rustgevende sport.

Voorwaarden en gebruik meevistoestemming:

• Alléén geldig op Gemertse visvijver De Dribbelei
  • Kind jonger dan 10 jaar
  • Meevistoestemming voor 1 persoon
  • Meevistoestemming is op naam gesteld, niet overdraagbaar
  • Meevistoestemming idv. een pasje dient ten aller tijden getoond te kunnen worden door controlerende instantie zoals: Politie - BOA - Controleurs Sportvisserij Nederland en verenigingscontroleurs
  • De begeleider dient lid van HSV Ons Genoegen Gemert te zijn (Vispas en/of Vijverpas)
  • Begeleider dient ouder dan 18 jaar te zijn
  • Meevistoestemming alleen geldig in bijzijn van begeleider
  • Vissen met maximaal 1 hengel, 1 haak
  • Niet toegestaan om gericht te vissen op roofvis
  • Meevistoestemming alléén overdag geldig (1 uur voor zonsopgang tot 2 uur na zonsondergang)
  • Wordt eenmalig verstrekt
  • Bij verlies wordt € 7,50 in rekening gebracht
  • Bij voldoende animo wordt een eendaagse jeugdbasis cursus (gratis) verzorgt door jeugdcommissie. Aanmelden via contactformulier jeugdcommissie op website onder kopje jeugd
  • Reglementen van hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert zijn van toepassing

Gegevens aanvrager:

Lid van HSV Ons Genoegen Gemert
Vis-, en/of vijverpas nummer aanvrager
Relatie tot jeugsvissertje
Indien u bij voorgaande vraag anders heeft ingevuld, vul svp in onderstaand veld uw relatie tot kind in.
Anders:
Naam aanvrager
Geboortedatum aanvrager
Adres aanvrager
Postcode aanvrager
Woonplaats aanvrager
E-mail adres aanvrager
Telefoon-, en/of mobiel nummer

Gegevens jeugdvissertje:

Naam jeugdvissertje
Adres jeugdvissertje
Postcode jeugdvissertje
Woonplaats jeugdvissertje
Geboortedatum jeugdvissertje
U kunt onderstaand tekstblok gebruiken voor evt. vragen en/of mededelingen.
Vragen mededelingen

Privacy:

Uw verstrekte gegevens worden door ons als privacy gegevens behandeld, en alleen intern gebruikt.
Zijn uw bovenstaande gegevens compleet en correct, druk dan op onderstaande knop om aanvraag meevistoestemming te versturen.

Digitale ondertekening:

Alleen compleet ingevulde aanvraagformulieren worden in behandeling genomen.
Controleer of alle velden met (*) aangegeven zijn ingevuld, niet compleet en/of foutief ingevulde aanvraagformulieren worden door het systeem niet verzonden en worden dus niet ontvangen door bestuur HSV Ons Genoegen Gemert.
Gereed om te verzenden