Vispassen en vijververgunningen 2025

Zaterdag, 12 oktober 2024

De voorbereidingen voor de landelijke Vispas 2025 zijn gestart bij Sportvisserij Nederland.

Landelijke Vispassen 2025:

Vanaf eind oktober 2024 / begin november 2024 gaat de ledenservice van Sportvisserij Nederland de automatische incasso's uitvoeren voor de Vispassen 2025.
Vispassen 2025 worden voor de feestdagen vanuit Sportvisserij Nederland verstuurd naar het huisadres welke bekend is in de ledenadministratie van Sportvisserij Nederland.

Let op!!
Alle vormen van mutaties voor de Vispas dienen door het lid zelf rechtstreeks gecommuniceerd te worden naar de ledenadministratie van Sportvisserij Nederland middels onderstaande communicatie mogelijkheden.

E-mail: ledenadministratie@vispas.nl
Telefoon: 0900-2025358

Vijververgunningen HSV Ons Genoegen Gemert 2025:

Vanaf eind oktober 2024 / begin november 2024 worden vanuit administratie HSV Ons Genoegen Gemert de automatische incasso's opgestart voor de leden die een eenmalige machtiging voor automatische incasso hebben afgegeven.
Bij leden die geen machtiging tot eenmalige incasso hebben afgegeven komt het 1-jarig lidmaatschap automatisch te vervallen vanaf 31 december 2024. Indien verlenging gewenst is dient een nieuwe aanvraag voor lidmaatschap gedaan te worden.

Mutaties: Alle vormen van mutaties tav. vijververgunningen van HSV Ons Genoegen, graag doorgeven via E-mail: bestuur.hsvgemert@gmail.com

Namens bestuur HSV Ons Genoegen Gemert