Uitnodiging koppelwedstrijd bij HSV Veghel

Zondag, 17 mei 2015

Leden Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert worden uitgenodigd door HSV Veghel.

HSV Veghel organiseert de Open Veghelse koppelkampioenschappen 2015 ism. Browning Nederland.

Leden van HSV Ons Genoegen worden door de wedstrijdcommissie HSV Veghel, van harte uitgenodigd om deel te nemen.
De Open Veghelse koppelkampioenschappen 2015 wordt gehouden op Zondag 21 juni 2015, inschrijven mogelijk tot 01 juni 2015.

Vissers van HSV Ons Genoegen die interesse hebben om deel te nemen dienen dit zelf, als koppel rechtstreeks te regelen met HSV Veghel. Voor uitgebreide informatie zie onderstaande link.