Vispassen 2016 niet opgehaald

Dinsdag, 5 juli 2016

Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert loopt inkomsten mis!

Leden van een hengelsportvereniging kunnen elk jaar tot 15 juni hun Vispas voor het lopende seizoen ophalen bij het verkooppunt.

Voor HSV Ons Genoegen Gemert is dit bij:
Chris Bisschops
Hengelsport en dierenspeciaalzaak
Pandelaar 13
Gemert

Wil men voor het nieuwe seizoen geen lid meer zijn van de vereniging dan dient het lidmaatschap schriftelijk, hetzij per e-mail of via het opzeggingsformulier, gekoppeld aan deze website opgezegd te worden.
Deze opzegging, kenbaar gemaakt via lid inschrijfformulier en via de website, moet gebeuren voor 01 oktober van het lopende seizoen.

Voor het huidige visseizoen 2016 hebben totaal 129 leden hun Vispas niet opgehaald.
Daar de vereniging de Vispassen voorgefinancierd heeft, loopt hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert zo'n € 4500,00 aan inkomsten mis.

Als bestuur proberen we er alles aan te doen om het aankoopbedrag van een Vispas zo laag mogelijk te houden, maar........ de vaste lasten van de vereniging blijven!!
Graag roepen wij de leden op, om mee te denken en te werken aan een structurele oplossing.
Ideeen, op-, en/of aanmerkingen horen wij graag.
Deze kunt u per e-mail sturen aan: bestuur.onsgenoegengemert@gmail.com

Bestuur Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert