Gemert Centraal was erbij

Woensdag, 27 juli 2016

Voor de eerste keer georganiseerd door Vismeester Fred Guldenaar met al zijn vrijwillige viscoaches. Viswedstrijd voor basisscholen.

Al enkele jaren organiseert Fred Guldenaar -Vismeester- vislessen op de basisscholen in de Gemeente Gemert-Bakel.
Samen met vrijwilligers van Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert -viscaoches- wordt een theorieles verzorgd op de basisschool en in de namiddag wordt het geleerde in de praktijk gebracht.

De "winnaars" van alle basisscholen zijn dit jaar voor het eerst uitgenodigd om deel te nemen aan een viswedstrijd voor basisscholen, gehouden op 13 juli 2016.

Omroep Gemert centraal heeft hier een leuke film van gemaakt.
Klik op onderstaande afbeelding om de film te bekijken.