Beheereenheid stroomgebied de Aa opgeheven

Zondag, 7 januari 2018

Per 01 januari 2018 is de beheereenheid stroomgebied de Aa opgeheven.

Vanwege géén opvolging van bestuursleden voor Beheereenheid Stroomgebied de Aa is tijdens de ledenvergadering van 10 Mei 2017 besloten om de Beheereenheid per 31-12-2017 te beëindigen.

Onder aanwezigheid van bijna alle verenigingen en afvaardiging van Federatie Zuid-West Nederland is op woensdag 27 September 2017 officieel het doek gevallen.

Voor de verenigingen betekend dit, dat er Géén aparte vergunningen meer uit worden gegeven voor de ingebrachte wateren.
Wateren vallend onder Stroomgebied de Aa vallen onder de Federatie, wat betekend dat hier gevist mag worden met een Vispas.
Wateren van de Dommel vallen nog onder het Dommelrecht, wat betekend dat hier een aparte vergunning voor benodigd is. Wat er in de toekomst gebeurd met deze wateren is nog niet bekend.

Check voordat je gaat vissen, de Visplanner app!!