Vrijwilligersavond 20 maart 2020 gaat NIET door!

Woensdag, 11 maart 2020

Bestuurders van de provincie Noord-Brabant maken zich grote zorgen over de manier waarop het Coronavirus zich verspreidt.

In Brabant zijn inmiddels strenge maatregelen door de drie veiligheidsregio's genomen tegen de verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Evenementen idv. festivals, concerten, voetbalwedstrijden etc., etc. zijn/worden afgelast.
Zoals aangekondigd is handen schudden uit den boze en het advies luidt om geen sociale (nieuwe) contacten aan te gaan en terughoudend te zijn met de contacten die er al zijn.

Het advies voor Noord-Brabant geldt: 'Zoek het sociale contact niet teveel op'

Bestuur HSV Ons Genoegen vindt het niet verantwoord om de reeds geplande vrijwilligersavond door te laten gaan, en heeft gisteravond (10 maart 2020) tijdens de maandelijkse bestuursvergadering het besluit genomen om deze vrijwilligersavond af te gelasten om hiermede mogelijke verspreiding van het Coronavirus te voorkomen.

Bestuur HSV Ons Genoegen Gemert