Corona update 28-06-2020

Zondag, 28 juni 2020

In de huidige situatie, waarin wij willen bijdragen om verspreiding van het Corona-virus te voorkomen, zullen wij ons moeten aanpassen.

Het is niet fijn om mede te delen, maar we verwachten desondanks op ieders begrip te mogen rekenen.
Als Hengelsportvereniging Ons Genoegen Gemert volgen wij de richtlijnen van het RIVM en overheid.

Ondanks de aangekondigde versoepelingen ingaande 01 juli 2020, blijven de reeds bestaande maatregelen van HSV Ons Genoegen Gemert van kracht.
  • Alle verenigingsactiviteiten en wedstrijdprogramma 2020 zijn/blijven opgeheven tot 01 september 2020.
  • De geplande activiteiten vanuit Sportvisserij Nederland en Federatie Zuid-West Nederland welke op de Gemertse visvijver zouden plaats vinden gaan dit jaar niet door. De pijlen zullen gericht worden op 2021!
Bestuur HSV Ons Genoegen Gemert kan de basisregel van 1,5mtr. niet garanderen.
Jeugdbegeleiders (Viscoaches) zitten in de risico leeftijdscategorie.