Vanaf zaterdag 26 juni 2021 gaat het licht op "GROEN"

Zondag, 20 juni 2021

Vanuit de overheid zijn er versoepelingen aangekondigd, ingaande zaterdag 26 juni 2021.

Als bestuur hebben we lang moeten wachten totdat er vanuit de overheid de mededeling kwam, dat publiek bij amateur wedstrijden weer zijn toegestaan.
Daar visvijver De Dribbelei gelegen is in een openbaar park, was het niet toegestaan om het openbaar park af te sluiten tijdens activiteiten en wedstrijden.

Maar vanaf zaterdag 26 juni 2021 is het weer toegestaan om de activiteiten en wedstrijden te hervatten.
Vanaf donderdag 01 juli 2021 gaan we van start met een aangepast programma welke is opgesteld door de wedstrijdcommissie.
Deze is terug te vinden onder het kopje "ACTUEEL" of klik op onderstaande link.

Aangepast programma; Klik hier

Voor vragen en/of onduidelijkheden, graag wenden tot de wedstrijdcommissie.