Géén Coronatoegangsbewijs, GEEN toegang tot kantine D'n Opsteker

Dinsdag, 5 oktober 2021

Door de Nederlandse overheid zijn regels opgesteld. Kantine HSV Ons Genoegen Gemert valt vlg. overheid regelgeving onder sportkantine oftewel een multifunctionele locatie.

Eisen:
         -Er moet sprake zijn van een gecontroleerde in- en uitstroom
         -De ondernemer/bestuur vereniging moet ervoor zorgdragen dat bezoekers alleen toegang krijgen als verplicht
           coronatoegangsbewijs is gecontroleerd.

Als gevolg van deze regelgeving is toegang alleen toegestaan op vertoon van een geldig coronatoegangsbewijs
Een coronatoegangsbewijs is een:
         -Vaccinatiebewijs
                Vaccinatiebewijs in de vorm van QR code in CoronaCheck app
                Vaccinatiebewijs op papier (LET OP!! Deze is maar 1 jaar geldig)
         -Herstelbewijs
         -Negatieve testuitslag
               PCR-test, Als u negatief getest bent ontvangt u geldig coronatoegangsbewijs (LET OP!! Deze is maar 24 uur geldig)

Wilt u alles nog eens rustig nalezen op Rijksoverheid, gebruik dan onderstaande link:

Door aanwezige kantine beheerder en/of bestuur van HSV Ons Genoegen Gemert wordt hierop gecontroleerd. Om toegang te krijgen tot het clubgebouw/kantine van HSV Ons Genoegen Gemert dient u ter aller tijden één van bovenstaande coronatoegangsbewijzen te tonen en te laten contoleren icm. een geldig identiteitsbewijs.

Géén geldig coronatoegangsbewijs icm geldig identiteitsbewijs GEEN toegang.

LET OP!!! Overheids instanties kunnen ook onaangekondigd komen controleren, zorg ervoor dat u bij elk bezoek bovenstaand bij hebt!